PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Jakiego PS-a (konsola) kupić



sirtrojan
5th-February-2010, 12:48
Jako że zakup konsoli zbliża się dużymi krokami mam pytanko jaką kupić? Będzie to moje pierwsza konsola od czasów Ninteno więc jestem w tym temacie zielony. Jakie akcesoria powinienem dokupić?

Z góry dziękuje za każdą radę :)

Black
5th-February-2010, 13:26
jeżeli chodzi o konsole to walka toczy się między PS3,Xboxem i trochę Nintendo WII.Ja rownież ma zamiar kupic coś takiego,bo maniakiem gier jestem od xx lat.Dla mnie w grę wchodzi tylko PS3,to produkt Sony ktory jest o wiele mniej awaryjny (choć nie bezawaryjny) od Xboxa ktorego częstą przypadłościa bylo przegrzewanie się.Ponoc to poprawili ale...tylko ponoc bo dalej takie słuchy chodzą.Cenowo PS3 jest droższa,ale ma za to napęd BLU-RAY,możesz także grać za darmo w trybie online podczas gdy za granie w tym trybuie na Xboxie placisz cos tam.Gry na PS# są droższe ale różnica 30-40zl za grę to nie tragedia chyba.Do tego jeżeli masz telewizor w Full HD to obraz z PS3 jest znakomity,gralem u kumpla w Killzone2,dzwięk 5.1 och stary normalnie jak na wojnie.Ponoć Xboxy także rysują płyty,ogolnie to jak chcesz popytaj jeszcze ale dla mnie tylko PS3.

Tutaj masz dokladny opis urządzenia
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sony_PlayStation_3

a tu Xboxa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
gdzie pisze bledach technicznych konsoli.

sirtrojan
5th-February-2010, 14:56
a jak z pamięcią do PS3 - są różne opcje 40/60/80/120
na co to wpływa?

Black
5th-February-2010, 15:11
im większa pojemność dysku tym więcej możesz tam rzeczy tam wpakować (np film,muzyka,dema gier,cale gry,zdjęcia).Najpopularniejsze są dyski o pojemności 60G i 80G,ale gdyby ci to nie wystarczalo to możesz taki dysk wyrzucic i wstawić większy.Kurcze byly także wersje PS3 kompatybilne z grami na PS2,to dopiero rarytas bo jak ktos ma dużo gier ze starej konsoli to może w nie grzmocic także na nowej,niestety to byla jaka limitowana wersja i ciężko ja dostać w Polsce.

Jacob_USA