PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Gdzie naprawiać FXa - Polska



sirtrojan
25th-February-2010, 16:12
Z moich doświadczeń w eksploatacji Infiniti FX - śmiało mogę polecić serwis Nissan Zaborowski w Warszawie przy ul. Puławskiej ( każdy inny serwis Nissana też powinien sobie z tym poradzić).
Znają silniki - bo przecież ten sam motor VQ35DE montowany jest w Nissan 350z, Murano, Maxima (?)
Nie ma problemu z filtrami, olejami, serwisem skrzyń biegów.
Jeśli chodzi o pozostałe części które są typowe tylko dla infiniti mają możliwość sprowadzenia.
Wymiana oleju w moim FXie w Nissan Zaborowski: filtr oleju + Mobil1 5l (zostało z 0,5 litra na dolewkę)+ mycie silnika i całego auta + inspekcja ogólna - fv na 765 PLNów. Znośnie jak na ASO.

Niestety nie mam żadnego doświadczenia z serwisem INFINITI POLSKA a z tego co przekazywał mi kolega Andrzej, jeszcze pół roku temu mieli niezłe problemy z obsługą modeli '03 - '08.
Mnie zraża na razie proces likwidacji szkody w moim aucie - trwa już 1 miesiąc i żadnej wiadomości z ich strony :/ nieporozumienie, moglem kupic uzywke za 750 PLN i już bym zapomniał o sprawie :/

Jeśli któryś z kolegów tam był prosimy o opisanie wrażeń.

quku
25th-February-2010, 19:19
to W-wa u kolegi Grzegorza, a tu prowincja wymiany oleju lokalny warsztat castrol + filtr oleju i powietrza 256 pln poważniejsze sprawy serwis Nissana olej skrzynia wymiana 1300 pln wprogramowanie inteligentnego kluczyka 173 pln jak dotąd więcej potrzeb nie miałem

Black
25th-February-2010, 21:21
O serwisie na Pulawskiej słyszałem kiedys sporo złych rzeczy,chyba nawet zostali wybrani najgorszym servisem Nissana w Polsce.Warto jednak wiedzieć że przeszli jakąś metamorfoze i mozna do nich wpaść.

sirtrojan
25th-February-2010, 21:58
quku dlaczego ruszałeś olej w skrzynce? Teoretycznie serwisówka mówi - dolewać jeśli jest taka potrzeba. Jacob natomiast przy 50k mil - zmienił cały. Co było u ciebie?