PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Moje hobby



darekFX45
26th-July-2012, 18:45
W załącznikach moje foty z Torunia

sirtrojan
26th-July-2012, 19:12
:thumb:

wrzuć jakieś filmiki!

Alexaus11
26th-July-2012, 19:16
Nie byles kiedys pod UMK w jeden z piatkowych wieczorow?:)

darekFX45
26th-July-2012, 20:23
Nie byłem-na razie nie mam jeszcze filmików-na razie jestem dopiero początkujący w tej dziedzinie

Tomek g35c
27th-July-2012, 09:08
Darek...fajne masz hobby ... już jestem Twoim fanem...
Ja osobiście interesuję się Driftem jako widz...
BTW - Byłeś w Płocku na MP w Drft'ie...jak nie to pooglądaj w moich Albumach i w temacie Spotkania...
Pozdrawiam...

darekFX45
30th-August-2012, 20:41
Witam
Mam krótkie filmiki z toru w Toruniu z 28-08-wrzucam linki.
Pozdrawiam D
http://www.youtube.com/watch?v=b6U3hWMGOf0
http://www.youtube.com/watch?v=UyMa4kJoUvU
http://www.youtube.com/watch?v=r3c9tL4ETls&feature=channel&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=jR7eJ84XHqs&feature=channel&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=zNIIz7qJ7Zo&feature=channel&list=UL
Przepraszam za kopię -nagrywane telefonem

sirtrojan
30th-August-2012, 21:10
fajna zabawa.

rada techniczna

jak wklejasz filmik - użyj ikonki z menu edycji posta i wklej linka - Będzie wówczas możliwość obejrzenia go na forum a nie, po przekierowaniu, na YT

o tak:


http://www.youtube.com/watch?v=b6U3hWMGOf0

Tomek g35c
30th-August-2012, 22:57
Darek nie brakuje ci trochę mocy w Twojej bmce...mam wrażenie że trochę tak. Mógłbyś się pochwalić co tam wrzuciłeś i ile ma to koni?
Generalnie bardzo fajnie ci to wychodzi... chyba widziałem Twój samochód już wcześniej... czy nie miał lekkiej przygody z przednią zawiechą na któryś zawodach?
Napisz coś więcej - naprawdę fajne masz hobby...
Podziel się troszkę Swoimi spostrzeżeniami....
Dzięki z góry...
Czekam na więcej...

darekFX45
2nd-September-2012, 09:55
Koni mało -to fakt-ale dla początkującego może być-218 km 310 Nm-nie byłem nigdy na żadnych zawodach więc to nie mnie widziałeś.