PDA

Zobacz pełną wersję : Moje drugie autko to...



sirtrojan
9th-March-2010, 19:59
Moje drugie autko którym jeżdżę już prawie 4 latka to Chrysler Voyager CRD 143 KM (!)
Jego największymi plusami są gabaryty (wchodzi mała wersalka ) i niskie spalanie ok 8 l/100 w trasie (miasto ok 10l.) oraz komfort jazdy w trasie. To tej pory nie jechałem żadnym tak wygodnym autem. Zdarzało mi się wsiąść w W-wie i wysiąść w Pradze i żadnych bóli kręgosłupa i mięśni!
Minus za kiepskie przednie zawieszenie - co zrobię to znowu coś stuka :becky:. Na minus też jest - miękkie zawieszenie - przy hamowaniu nurkuje, na zakrętach sie przechyla. Niefajne uczucie jak się szybciej jedzie :/

Dla swoich doznań estetycznych dokupiłem konsolę z elementami drewnianymi i obszyłem wg własnego projektu kierownicę.
Ponadto dołożyłem moduł do iPoda i tyle z tuningu hehe. W sumie to trochę żałuję że nie pobawiłem się np w 18" felgi.

Oto jak się prezentuje:
206207208


Tak całkowicie przy okazji- jak by się komuś bardzo spodobało - jest na sprzedaż :thumb: w dobrej cenie + faktura VAThttp://www.ifans.pl/images/misc/pencil.png

Black
10th-March-2010, 20:05
Skoro malo pali i jest przestronne to nie lepiej zostawic go dla siebie jako autko pomocnicze (w razie jak FX nawali:)).

sirtrojan
10th-March-2010, 20:19
NIE :becky:

sirtrojan
7th-April-2010, 16:58
Zgodnie ze staropolską maksymą głoszącą, że właściciel auta cieszy się dwa razy : jak kupuje i sprzedaje auto to cieszę się bo... przyszło mi się pożegnać z Voyagerem.
Zostaje w rodzinie wiec jak będzie potrzeba zawsze mogę go pożyczyć :becky: Teraz muszę zrobić w nim kilka niecierpiących zwłoki napraw i bye bye

Black
13th-April-2010, 11:15
Niby zwykły ale kladzie na łopatki swoją bezawaryjnością moje dotychczasowe auta.

Rok produkcji 93!,na liczniku 225 tysięcy (ile naprawdę?-nie wiem)

Colcika mam od pięciu lat i ani razu mnie nie zawiódł,wymieniałem duperele jak pompa wody,czy alternator,silnik 1.3 pali z dotyku nawet w nawieksze mrozy,nie bierze oleju,nie kopci,po prostu auto wręcz idealne jeżeli chodzi o mechanikę.

Po kolizji wiele osob namawialo mnie abym go oddal na złom,ale nawet sie nie namyslałem tylko go naprawiłem i teraz smigam nim i rozkoszuję sie mega głośnym wydechem hehehe.

btw
do hardcorowych zadań mam poloneza trucka:),jakby co fotki dla jaj wrzuce :)

Jacob_USA
13th-April-2010, 15:32
No tak 4 rury musialy byc hahahaha :D

Black
14th-April-2010, 08:51
No tak 4 rury musialy byc hahahaha :D

no a jak,skoro nie w G to gdzie?:).

swego czasu miałem plan przerzucenia do niego silnika z Galanta 2.5 V6,ale koszty astronomiczne ze względu na ilość przeróbek i mi sie odechciało heh.

POZIOMA
28th-September-2010, 21:12
A to moje drugie autko Pacifica 4X4 3.5 DVD NAWI XENON itd::second:
http://img704.imageshack.us/img704/6901/17380546.th.jpg (http://img704.imageshack.us/i/17380546.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img828.imageshack.us/img828/2453/dscn5274.th.jpg (http://img828.imageshack.us/i/dscn5274.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img440.imageshack.us/img440/9785/dscn5292k.th.jpg (http://img440.imageshack.us/i/dscn5292k.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img839.imageshack.us/img839/5958/79046109.th.jpg (http://img839.imageshack.us/i/79046109.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Jacob_USA
28th-September-2010, 21:31
Piotrus a nie da sie zmienic mapy na erupejska ?? :D

POZIOMA
28th-September-2010, 21:33
Da się 800zł i chodzi Auto M.......a.

Jacob_USA
28th-September-2010, 21:44
Do it Piotrus !!

Athens
28th-September-2010, 21:45
Piękne autko! W środku miejsca sporo, trzeci rząd siedzeń to jest to, ładny kolorek i mega dużo przełączników! To teraz już bedziesz Chryslerami handlował? ;-) Piotrek najważniejsze, że żonka akceptuje.

POZIOMA
28th-September-2010, 22:09
To auto jest dl niej sobie coś tam wymyślę, pewnie to znowu będzie jakieś G
660

danielV6
29th-September-2010, 08:12
Piotrek rodzinę chcesz powiększyć, że kupiłeś taki wóz :P

POZIOMA
29th-September-2010, 10:58
Nie to auto dla mojej żony, ma być duże i bezpieczne, przecież wozi w nim moją córkę.

sirtrojan
13th-October-2010, 00:02
hmm a mi chodzi po głowie jakaś leciwa 911 - napatrzyłem sie na zlocie i złapałem smaka :thumb: za ok 70 000 można mieć takiego ...
Niestety ta zachcianka chyba będzie musiała poczekać na lepsze czasy.

sirtrojan
14th-October-2010, 15:43
Piotrek czy już przydusiłeś autko podtlenkiem LPG?

POZIOMA
14th-October-2010, 18:45
Od rana atakują pewnie jutro zabiorę i będę wiedział jak będzie to śmigać, i czy będzie:becky:

Athens
15th-October-2010, 19:37
Podrasowałeś już Chryslera? Tak z ciekawości napisz ile pali ci w benzynie i gazie. Jak z Wawy do Białegostoku wracałeś to średnio wyszło ... ? A kamerę podłączyłeś?

sirtrojan
15th-October-2010, 19:55
Pacyfka teścia już podtruta ;)

POZIOMA
15th-October-2010, 20:41
Moja też załatwiona, ale idzie do poprawy ,bo zalałem do pełna i nie działa pływak w butli (szite) a nawi jeszcze ni działałem jak będę ją robić to i tak będę w Wa-wie. A jak wracałem wtedy do Białego to średnia przy 120km/h wyszła 10,5L (czyli 10litrów E98 i 5 litrów E95 =10,5L):becky::becky:

Athens
15th-October-2010, 21:10
Dobra średnia! Daj znać jak w stolicy bedziesz, chętnie się zobaczę z tobą jak czasu będziesz miał tyle. A pływak niech tak zostanie - miłe dla oka :-D Bo zawiesił się przy pełnym?

POZIOMA
15th-October-2010, 21:13
No nie zawiesił się przy pustym.

Black
15th-October-2010, 22:20
No nie zawiesił się przy pustym.

hehehe :):):)