PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Tegocigalpa - Witam wszystkich



tegocigalpa
26th-October-2012, 12:06
Witam :)
Chciałbym się przywitać z wszystkimi fanami Infiniti. Na wstępie dodam tylko, że nie posiadam jeszcze Infiniti, ale złapałem takiego bakcyla na FX-a, że śni mi się po nocach.
Wraz z żoną jesteśmy muzykami i obecnie przebywamy na kontrakcie w Qatarze-Doha.
Umówiliśmy się z nowo poznanym znajomym, że wybierzemy się nad morze. Godzina 20.00 wybiła i oto ujrzałem piękne granatowe Infiniti FX-35, brązowe skóry, 20-sto calowe felgi... a za kierownicą nasz nowy znajomy. Powiem tylko tyle, że po wycieczce od 2 tygodni codziennie zgłębiam wiadomości o Infiniti i nic mnie już nie powstrzyma przed jego zakupem. Codziennie siedzę na forum i przeglądam oferty sprzedaży.
Mam nadzieję, że pomożecie wybrać mi odpowiednią sztukę dla mnie bo szczerze mówiąc nie znam się na samochodach od strony technicznej i nie potrafię ocenić nawet po zdjęciach jak wielu z Was czy samochód był bity czy też nie.
Pozdrawiam wszystkich forumowych kolegów z gorącego Qataru

BAJZEL
26th-October-2012, 13:06
Witamy serdecznie ...

Wszyscy tutaj są zakochani i zachwyceni tymi autkami a ja osobiście w Fx-ach a do tego dodam, że jeżeli tylko przyjdzie pora to drugim autkiem typowym przecinaczkiem na szybkie wypady będzie g35 coupe :)
Jak sie troszkę zagłebisz np w dział sprzedam to znajdziesz kilka dobrych sztuk na sprzedaż :) ( FX )


http://www.ifans.pl/showthread.php?2216-Sprzedam-FX35-z-2007r
http://otomoto.pl/infiniti-fx-35-C26258612.html

Pozdrawiam i baw sie dobrze na forum :)

Athens
26th-October-2012, 17:50
Witam,
W sumie po raz drugi ;) Czy Ty aby nie widziałeś tam jakiejś wersji "szejk"? Bo wiesz u nas obręczę z diamentami, chromowana karoseria czy złoto pod maską ... będzie ciężko :D
Miło,że się już zaaklimatyzowałeś i szukasz na poważnie swojego FX'a. Na pewno znajdziesz, oczywiście pytaj o co chcesz.
Powodzenia!

ArtPol74
26th-October-2012, 18:11