PDA

Zobacz pełną wersję : Mini - Spot - SOBOTA 11.05



sirtrojan
3rd-May-2013, 22:24
11.05 odwiedzi nasze skromne Warszawskie progi kolega Lukas.
Proponuje zatem spotkanie przy obiadku (15-16 ) i pogawędki o autach, kobietach.. życiu.

lista:


Lukas
sirtrojan
....

pawell31
4th-May-2013, 13:23
Dopisuje sie jak nie bede w pracy to wpadne.

sirtrojan
4th-May-2013, 15:46
Lukas
sirtrojan
pawell31 (na 50%)
....

slepy62
6th-May-2013, 20:51
Przylatuje córka brata z jUSA więc jestem wyjęty

Athens
7th-May-2013, 10:05
Będę i proponuję do spotu dodać taką imprezę:

http://www.autonostalgia.org/

Tomek g35c
7th-May-2013, 10:19
W piątek bym mógł w sobotę muszę być w domu... w Płocku...
Może jakiś piątkowy beforek...

pawell31
7th-May-2013, 12:44
ja bede na 100. tylko mowcie co gdzie i jak. auto nostalgia fajna:D

Lukasz
7th-May-2013, 16:01
Będę i proponuję do spotu dodać taką imprezę:

http://www.autonostalgia.org/

Fajny pomysł.


W piątek bym mógł w sobotę muszę być w domu... w Płocku...
Może jakiś piątkowy beforek...

Jeśli o mnie chodzi to może być jakiś piątkowy beforek ale to w okolicach godziny 15... A jak nie, to niedzielny afterek :)

Tomek g35c
7th-May-2013, 22:31
Super .... Lukasz, Sirtrojan ja piszę się na piątek o 15.00 może tam gdzie ostatnio byłeś z Grzechem i Arkiem - Street - zjemy obiadek i pogadamy... co Wy na to...
A afterek może być przy flaszce w niedzielę po 22.00 u mnie na tarasie... ;)

pawell31
7th-May-2013, 22:41
Przez przypdek znowu podziekowałem Tomkowi za darmo:P
Skoro w piatek o 16 to moze lepiej gdzies pod miastem

Tomek g35c
7th-May-2013, 22:45
Nie da rady Pawell ja nie wyjadę do tej godziny z centrum bo korki jak **** ...
Poza tym o 19:00 mam drugiego spota w innym klubie na Bemowie... lol

Przecież możecie normalnie w sobotę się spotkać jak w temacie... a ja w piątek z Lukaszem i z chętnymi beforek zrobimy... może Slepy do nas dojedzie w piątek...
Kurde w sobotę nie dam rady a z Lukaszem się rok nie widziałem więc kombinuję wyjście awaryjne... lol

slepy62
8th-May-2013, 19:36
W piątek umówiony jestem z Grabbą na odbiór rowerka - zależy na którą będzie u mnie.
Zakładaliśmy wstępnie że na 17, wiec jeżeli spotkanie o 15 to ok. ..
ewentualnie w piątek możemy spotkać się o 15 u mnie na małą kawę i sushi lol
Tomek będziesz na wylocie do Płocka a na 17 a może wcześniej dojedzie Grabba...

Tomek g35c
9th-May-2013, 14:20
Przepraszam za zamieszanie... ale ja w piątek o 15.00 nie dam rady się spotkać... więc piatek jest nie aktualny... :(
Zostaje Wam życzyć miłego SOBOTNIEGO Spota... poróbcie fotki i wrzućcie na forum tak abym sobie popatrzył co mnie ominęło... :(

pawell31
10th-May-2013, 09:49
to w końcu kiedy co i jak:P?

sirtrojan
10th-May-2013, 10:04
własnie ... nie wiem :)

Łukasz za chwile wyjedzie do W-wy.

Paweł daj mi na pw swój nr telefonu. Zgram sie z nim i do ciebie zadzwonie :)

sirtrojan
11th-May-2013, 11:01
Aktualne ustalenia:

Spotykamy się dziś o godzinie 14 na terenie targów na ul. Marsa w trakcie imprezy http://www.autonostalgia.org/

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na oglądanie zabytkowych i tych młodszych aut infiok

Żeby zachęcić was dodatkowo nadmienię, że impreza odbywa się pod dachem :)

Wjazd - 20 pln
dzieciaki do lat 8 za free.

Do zobaczenia na miejscu !

Jak by co to tel do mnie:
pięćset osiem - trzysta - 7 pięć 7

Tomek g35c
11th-May-2013, 22:06
Jak Wam spot się udał proszę o relację...

sirtrojan
12th-May-2013, 00:02
łeee tam.

co tu pisać...
wrzucimy kilka fotek.

sirtrojan
13th-May-2013, 10:59
Kilka fotek ze spotkania w albumie w linku poniżej

http://imageshack.us/g/1/10146421/

Tomek g35c
13th-May-2013, 11:21
Fajne bryki... i Towarzystwo też... ;)

sirtrojan
13th-May-2013, 11:49
wyszło na to ze Łukasz został do dziś :)

Lee
13th-May-2013, 12:10
Kilka fotek ze spotkania w albumie w linku poniżej

http://imageshack.us/g/1/10146421/

... lubię takie klimaty:clap2: , ale nie wszędzie człowiek może być naraz... clone ?
Pzdr. Lee

Tomek g35c
13th-May-2013, 12:13
wyszło na to ze Łukasz został do dziś :)

No to zajefajnie że wczoraj nie daliście znać byśmy %piwko% zrobili...
Szkoda bo chetnie bym się spotkał a wczoraj od 21:00 siedziałem w "celi" i myślałem co z sobą zrobić...
No trudno tak bywa czasami...

sirtrojan
13th-May-2013, 15:49
Tomi
Lukasz do rana randkował ;)
nie wiem czy wybrałby wieczór z tobą czy piękną damą ;)