PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Trzy FX-y wpadły mi w oko



emiliob
16th-May-2013, 17:32
Witam!
Wpadły mi w oko takie egzemplarze.
http://otomoto.pl/infiniti-fx-35-wersja-tech-sport-lpg-okazja-C28833395.html
http://otomoto.pl/infiniti-fx-35-sport-lpg-4x4-bezwypadkowy-C29168358.html
http://otomoto.pl/infiniti-fx-35-full-opcja-igla-C28475111.html

Może ktoś z Was oglądał te auta a może są to auta osób z forum? Co możecie o nich powiedzieć na pierwszy rzut oka? Jestem amatorem jeśli chodzi o markę i nie wiem na co zwrócić uwagę a kupić bubla za 50 - 60 tyś to potem tylko samobój...

Pozdrawiam

sirtrojan
16th-May-2013, 18:20
I auto to auto forumowe należące do Guzikus-a


generalnie FXior jak nie był uklepany z przystanku to dobre i niezawodne auto.

wiecej info o typowych usterkach znajdziesz na forum.


btw. kolega bolek ma fx45 w bardzo dobrej cenie - szczegóły w dziale sprzedam.

milo222
16th-May-2013, 21:04
czarny z Bydgoszczy widziałem i napisałem ładny ale wg mnie bity i cały malowany dodatkowo deska flokowana wiec nie wiadomo czy purchle czy wystrzelone poduszki

ten z opisem "Infiniti FX 35 wersja TECH SPORT + LPG OKAZJA" stoi już od dłuższego czasu bo jak szukałem to już był w ogłoszeniach

emiliob
16th-May-2013, 22:50
No właśnie widać że ten czarny coś strasznie lśni no i ciekawe co z tą deska od handlarza to tylko bajki się usłyszy. A mechanicznie patrzyłeś trochę na gazie nim jeździłeś ?

milo222
17th-May-2013, 12:11
Powiem tak chwila rozmowy z właścicielem i odechcialo mi sie myśleć o kupnie - samochód kupiony był z licytacji bankowej więc zero historii. Jest podobno opinia rzeczoznawcy ale mam z tym do czynienia na codzień i taka opinia za 250 zł niewiele znaczy

Ten egzemplarz to duże ryzyko - za ładny a poza tym pod uszczelkami drzwi jest wyczuwalna linia jak od malowania

emiliob
17th-May-2013, 13:09
super! dzięki za info, te auto odpada...

emiliob
18th-May-2013, 11:15