PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Jak go nieco podkrecic?



borys0000
24th-May-2013, 09:02
Panowie mam pytanko: jak dodać fx45 nieco więcej dynamiki. Ogólnie nie chodzi mi o dodatkowe 500kucy wynikające z dodania naklejek SPEED i podświetlenia podwozia, ale jedynie nieco pomóc mu sprawniej oddychać. czy slyszeliscie o jakiejś sprawdzonej i dobrej opcji typu dolot, wydech lub coś innego, może jakaś modyfikacja komputera...?

Pozdrawiam i dzieki

Tomek g35c
24th-May-2013, 12:02
Wydech bym wyawalił serię i dał 2X2,5" i 2 tłumniki środkowe i końcowe... wywalenie katalizatorów lub założenie sportowych też ma znaczenie... oraz nowe sportowe kolektory...
Później strojenie... zmiana mapy spalania, wyprzedzenie zapłonu ale to już temat dla firmy Tuningowej... samemu tego nie rób...
Dolot CAI nie daje dużych przyrostów... przynajmniej w V6... nie mam doświadczenia w V8... a może być całkiem inaczej trzeba poczytać na Hamerykańskich forach...
Najlepiej załatwić to w profesjonalnym zakładzie Tuningowym...
W jaki wynik celujesz? to też jest istotne... jeżeli 20-30 HP to powyższe zabiegi wystarczą.... jeżeli wyzej to już wymiana wałków rozrządu ale to już większy koszt...

Black
24th-May-2013, 12:15
.
Wydech bym wyawalił serię i dał 2X2,5" i 2 tłumniki środkowe i końcowe... wywalenie katalizatorów lub założenie sportowych też ma znaczenie... oraz nowe sportowe kolektory...

Dodaj do tego wspaniały dzwięk V8 i już na miejscu właściciela brałbym sie do roboty:)

Tomek g35c
24th-May-2013, 12:23
Tak trzeba przyznać... V8 z tym wydechem bedzie prawdziwym dziełem sztuki... a dźwiek ehhh niepowtarzalny... i jedyny w swoim rodzaju...

borys0000
11th-June-2013, 12:07