PDA

Zobacz pełną wersję : Infiniti FX 35 - II generacja



rizel
5th-September-2013, 23:14
Witam

Jestem nowy na tym forum i zastanawiam sie nad zakupem mojego pierwszego infiniti.
W gre, jak to zwykle bywa wchodzi import z USA badz zakup w kraju . Bede wdzieczny jesli obejrzycie samochod w zalaczonym linku i udzielicie kilku informcji dotyczacych wyposazenia itd . Jutro mam zamiar dzwonic do sprzedawcy wiec z gory dziekuje za wszelkie uwagi

http://otomoto.pl/infiniti-fx-35-4x4-C30462062.html

pozdrwaiam rizel

grabba
5th-September-2013, 23:21
Przy tej cenie warto już rozejrzeć się za wersję europejską. Np. http://www.pewneuzywane.pl/showusedcar.php?car=38992 ... cena wyższa o 30.000, ale z doświadczenia wiem, że 10% da się z niej spokojnie urwać. W przypadku wersji z USA czeka Cię wymiana lamp i hamulców, problemy z nawigacją, więc różnica w cenie nie robi się już taka duża. Przy odsprzedaży też wersję EU łatwiej i drożej będzie sprzedać.

slepy62
6th-September-2013, 15:59
Przy tej cenie warto już rozejrzeć się za wersję europejską. Np. http://www.pewneuzywane.pl/showusedcar.php?car=38992 ... cena wyższa o 30.000, ale z doświadczenia wiem, że 10% da się z niej spokojnie urwać. W przypadku wersji z USA czeka Cię wymiana lamp i hamulców, problemy z nawigacją, więc różnica w cenie nie robi się już taka duża. Przy odsprzedaży też wersję EU łatwiej i drożej będzie sprzedać.

Wersja S PREMIUM czyli masz full wyposażenie, "21 koła z extra hamulcami, pakiet multimedialny z kamerą 360 stopni i dużo więcej wyposażenia niż w tamtej wersji a jako że to premium selekt to pewne, może i jakąś gwarancję z salonu wyrwiesz .. przyjedź do wawy i weź na jazdę próbna ...

rizel
6th-September-2013, 17:39
Witam

Dzieki Panowie za informacje ,

Przyznam szczerze ze samochod ktory poleciliscie wyglada naprawde niezle.
Dzwonilem dzisiaj do salonu i sa sklonni oddac go za 140tys. Niestety jest to ciagle troche ponad moj budzet.
Max jaki moge przeznaczyc to 130tys wiec moze znajdzie sie cos innego , badz sprzedawca zdecyduje sie opuscic jeszcze troche. Wspomnialem ze musze to przemyslec do poniedzialku.
Tak czy inaczej dziekuje bardzo za wasze rady.
Tak z czystej ciekawosci , czy mozecie powiedziec jakie sa przyblizone koszty duzego i malego przegladu abym mial jakikolwiek zarys wydatkow ??

Pozdrawiam
rizel

grabba
6th-September-2013, 18:10
Przejedź się i postaw sprawę na ostrzu noża i powiedz, że za 130 bierzesz. Wiem, że przez telefon dają mniejsze upusty niż na miejscu.

rizel
6th-September-2013, 20:29
Grabba

Masz racje , niestety nie ma szansy zebym podjechal do warszawy w przyszlym tyg ale dryndne do niego w poniedzialek i zrobie tak jak mowisz. Zobaczymy co wyjdzie , jak facet zdecyduje sie spuscic to zmienie plany i pojade do stolicy

dzieki za pomoc

mzie
7th-September-2013, 20:03
A ja powiem tak, bo miałem podobny dylemat, najważniejszy jest stan i cena. Różnica między modelami minimalna. Kamera 360 to bajer bardziej. Hamulce można zrobić za 3000 pln komplet, różnica w mocy nie wyczuwalna.
Gdyby cena była ta sama oczywiście wybrałbym 37s, lecz jak jest dyskonto 30k, to wole 5 dołożyć ba ulepszenia, a resztę na wczasy wydać.

grabba
7th-September-2013, 21:21
mzie - nie tylko hamulce, a lampy, nawigacja, radio? Wszystko Ci działa?

Tomek g35c
9th-September-2013, 09:11
Spokojnie jedź do salonu powiedz że za 130 kPLN kupisz... może dasz radę przekonać salon o słuszności argumentów...

Cena jest wyjściowa a wartość rynkowa to około 130 kPLN. I tak powinneś zrobić... powodzenia w zakupie...

rizel
11th-September-2013, 21:41
Witam , rozmawialem kilkanascie razy z salonem i niestety sa w stanie opuscic maxymalnie 5% , probowalem dojsc do 10% ale poleglem. Poszukiwania zaczynam na nowo , dziekuje za dobre rady

Pozdrawiam

milo222
11th-September-2013, 22:14
Witam , rozmawialem kilkanascie razy z salonem i niestety sa w stanie opuscic maxymalnie 5% , probowalem dojsc do 10% ale poleglem. Poszukiwania zaczynam na nowo , dziekuje za dobre rady

Pozdrawiam

wujek dobra rada mówi idź do salonu i zostaw tam swoje dane jakby się zdecydowali - postoi postoi i się zdecydują a i Ty może będziesz szukał jeszcze

aaaa i nie licz że zapisali twoje dane bo za 3 dni już nie będą wiedzieli z którego telefonu dzwoniłeś :)

rizel
12th-September-2013, 17:40
Witam

Nie bede jechal z trojmiasta do warszawy tylko po to aby zostawic swoje dane kolego.. Powiedzialem sprzedawcy ze jesli opusci cene to pojawie sie u niego w ciagu 2 dni.. Zobaczymy co czas pokaze
Mi sie z kupnem nie pali

pozdr

sirtrojan
12th-September-2013, 18:51
kurde za 10 k pln pewnie bym sie przejechał ;)
Wyslij maila tak czy inaczej ze jesteś wciąż zainteresowany.

rizel
12th-September-2013, 19:41
tak wlasnie zrobilem , wyslalem wiadomosc i mam nadzieje ze cos z tego bedzie .... zobaczymy :hail:

co do wizyty w warszawie to moze i nie bylby to zly pomysle ale niestety ze wzgledu na prace nie mam czasu aby jechac dyskutowac o cenie. Jak juz jechac to moje pierwsze INFINITI :)

Tomek g35c
12th-September-2013, 23:10
Może byśmy pomogli...
Znamy trochę ludzi z salonu ....pogadamy...zobaczymy ;)