PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Padnięty silnik fx35 :/



Matvp
21st-May-2015, 11:50
Witam wszystkich niestety dołączyłem to grona właścicieli fx-ów którzy muszą wymienić silnik
Proszę o jakieś wskazówki może ma ktoś jakiś silnik do sprzedania;/ bo remont raczej nie wchodzi w grę gdyż ma przejechane prawie 300 000 km.

Sprzedaż auta z uszkodzonym silnikiem?
Uwielbiam to auto wiec szkoda mi się z nim rozstawiam a jak wymienię silnik to autko będę miał na lata

Pytanie czy silnik od murano będzie pasował czy od nisana 350 , jakiego mam szukać? bo jestem zielony w te klocki
czy po re - upie czyli z nowszego modelu (mój jest z 2005r)
i gdzie szukać coś pewnego?

Pozdrawiam wszystkich i liczę na jakieś wskazówki

korzen
21st-May-2015, 12:29
Rob swapa i bedzie git :thumb: Silnik od Murano, Maxima, Vel Satis odpada... To tez VQ35DE, ale te auta maja naped na przod (przy AWD zalacza sie tyl, czyli odwrotnie). Roznia sie one blokiem (mocowania lap silnika), wiec odpada. Pozostaje Ci szukanie VQ35DE (non RevUp) z auta tylnonapedowego, AWD czyli:

350Z manual 2003-2005 (nie RevUp)
350Z automat kazdy rocznik
Infiniti FX35, M35
Infiniti G35 manual do roku modelowgo 2006 (manual ma Revup od modelu 2006 w gore, wiec produkcja 2005 tez juz moze byc RevUp)
Infiniti G35 Automat kazdy rocznik

To tyle. Jak znajdziesz motor wrzuc fotke, to powiemy czy jest ok. Jak kupisz z tylnonapedowca przekladasz swoja baze olejowa ze starego silnika. Wiec nie pozbywaj sie gratow za wczasu. Jak bedziesz mial pytania to pisz. W miare mozliwosci pomoge...

Powodzenia

http://allegro.pl/nissan-350z-350-z-murano-silnik-kompletny-i5342492914.html
http://allegro.pl/nissan-350z-286ps-05r-silnik-i5348532680.html
http://allegro.pl/nissan-350z-3-5-v6-silnik-goly-idealny-europa-i5058737904.html
http://allegro.pl/infiniti-fx35-03-08-silnik-3-5v6-gwarancja-i5316730357.html

Kazdy z tych bedzie pasowal...

Matvp
21st-May-2015, 12:47