PDA

Zobacz pełną wersję : anty wandalizm



linkintiger
7th-October-2010, 06:35
na pewno nie jednemu z was zdarzylo sie ze ktos wam stukanal na parkingu lub przerysowal auto innym autem i oczywiscie uciekl? bo mi tak i to nie jeden raz przez tzw .niedzielnych kierowcow. Fajnie bylo by miec to na kamerze.:hail:

czy kto z was kiedys zastanawial sie jak najtaniej i w miare jakosciowo zamontowac system w aucie z 4 kamerkami lub 2 bardzo malymi ktore nagrywaly by co sie dzieje do okola auta na dvr lub na karte SD wtedy kiedy auto jest wylaczone. Ja wlasnie zamierzam zabrac sie za taki project ale pomyslalem co wiele glow to nie jedna. Jakies sugestie?

sirtrojan
7th-October-2010, 11:22
ponieważ często grzebię w chińskich stronkach - zdarza mi się natknąć na tzw blackboxa samochodowego
2kamerki które rejestruja sytuację w aucie. Może to jest dobre rozwiązanie!

Jak tylko odnajdę tę stronkę to wrzucę to co mam na myśli.

Jacob_USA
7th-October-2010, 14:42
na pewno nie jednemu z was zdarzylo sie ze ktos wam stukanal na parkingu lub przerysowal auto innym autem i oczywiscie uciekl? bo mi tak i to nie jeden raz przez tzw .niedzielnych kierowcow. Fajnie bylo by miec to na kamerze.:hail:

czy kto z was kiedys zastanawial sie jak najtaniej i w miare jakosciowo zamontowac system w aucie z 4 kamerkami lub 2 bardzo malymi ktore nagrywaly by co sie dzieje do okola auta na dvr lub na karte SD wtedy kiedy auto jest wylaczone. Ja wlasnie zamierzam zabrac sie za taki project ale pomyslalem co wiele glow to nie jedna. Jakies sugestie?

Nie lepiej poprostu stawac jak najdalej na parkingach od ludzi a do Polskiej dzielnicy jechac gorszym autem :D ??

linkintiger
7th-October-2010, 21:59
problem w tym ze kolo mnie mieszka pelno hindusow a ci to jezdza autami jak na osiolkach tak ze nawet jak parkuje dalej to mam zawsze jakas jazde

a chcialbym zamontowac system ktory byl by calkowicie schowany np w pod siedzeniem lub bagazniku a male kamerki cos w rodzaju tej do cofania juz nawet myslalem zeby zamontowac te malutkie kamerki na tych rackach na dachu wywiercic male dziurki i wkomponowac w szyne.

Tylko nie wiem czy lepiej kupic male kamerki do komputera i rozebrac je czy kupic takie zabawki co maja w sobie kamerki cos zakombinowac poprostu bo wiekszosc tych cacek na internecie maja zawyzone ceny.

sirtrojan
7th-October-2010, 22:31
ale masz obsesję - kamerki zeby obserwować hindusów ? ;)
tak na prawde to juz lepiej kupić dobra kamerę i postawić ją w oknie. zeby obserwowała zaparkowane auto.
II opcja to jak ci hindusi niszczą auto - namaluj na nich zbożne obrazki z ich religii! Zaden szanujący się hindus nie zbeszcześci takiego miejsca.

linkintiger
8th-October-2010, 03:41
lol narysuje krowe

Jacob_USA
8th-October-2010, 04:14
Wrzuc zdjecia swojej krowy wtakim razie tutaj na forum ;)

sirtrojan
8th-October-2010, 14:11
brzmi to jak żart ale robią tak zarządcy domów (w INDIACH) którym biedota nagminnie załatwiała swoje potrzeby fizjologiczne pod ogrodzeniami albo wrzucała tam grafitti - po umieszczeniu zbożnych obrazków - przestali :)

swoją droga na hindusów nic nie poradzisz - musisz garażować autko albo chociaż wstawiać je gdzieś pod dach :/

Jacob_USA
8th-October-2010, 14:27
Albo podpal im liquor store :D

linkintiger
9th-October-2010, 22:54
5/16 plenum spacer jak go oceniacie w skali od 1-10?

seba79
6th-February-2011, 20:12
ok nad kam,tez rozwazam chetnie bym zakupil taki system kamerowania auta,ale tez mam pytanie czy komputer w ifansie natuje ile razy auto bylo odpalane w ciagu dnia i ile godzin pracowalo ,jestem ciekawy czy notuje gdzies ile razy dziennie bylo odpalone.pozdrawiam

sirtrojan
6th-February-2011, 21:24
są systemy monitorowania auta tzw black boxy - chiniole to sprzedaja. Rejestrują podstawowe parametry auta i drogę po której śmiga. Może można by to ustawic tak zeby w jakis sposób rejestrowało to co się dzieje wokół autka.