PDA

Zobacz pe?n? wersj? : Infiniti Q50 - pomoc w zakupie



mania7208
24th-February-2019, 20:38
Witam wszystkich użytkowników :)Chłopaki i dziewczyny jestem zainteresowana tym samochodem:Widział ktoś z Was już to auto? Ktoś może je ocenić z wyglądu czy nie był bity? Może ktoś się nim interesował i wie o nim coś więcej?Czy jest może ktoś kto mógłby mi podpowiedzieć gdzie w mojej okolicy ( Łomża, woj. podlaskie) znajdę osobę która się zajmuje sprawdzaniem samochodu przed zakupem - szukałam oczywiście ale nikt się nie zna na infiniti .Samochód oglądałam, jeździłam - wszystko wygląda fajnie. Tylko wiadomo, że to co najważniejsze jest ukryte. A nie chcę być nabita w butelkę bo auto do tanich nie należy. Jestem kobietą :wof: do tego blondynką :) i zakochałam się w Infiniti od pierwszego wejrzenia. A nie znam się oczywiście na samochodach zupełnie:smow: stąd proszę o wyrozumiałość za nie idealne pytania albo pytania blondynkowe :eyebrows:

WoWi
25th-February-2019, 00:52
Poproś osobę sprzedającą o numer VIN i wklej go tutaj - powinno to nam dużo wyjaśnić :-)

mania7208
25th-February-2019, 18:38
Dobra.

mania7208
25th-February-2019, 18:52
Oczywiście jeszcze rocznik :))

Infiniti Q50S , z 2014r.

WoWi
25th-February-2019, 20:07
Tak uszkodzone było: https://poctra.com/2014-INFINITI-Q50-BASE/id-AmccwFtQkffpgNV2/NISKU-AB/Photos

Jak dla mnie cena zdecydowanie za duża, ale mogę się mylić.
Samochód na rynek: Kanadyjski,
rocznik produkcji: Styczeń 2014,
dodatkowe wyposażenie:


ACCS2
AFS + PRE-CRUSH SEATBELT + ECO PEDAL


SPTRC
F/SPARE TIRE


STFRM
F/6:4SPLIT + ARMREST + TRUNK THROUGH

slepy62
25th-February-2019, 21:48
Po edycji zniknął VIN i link do ogłoszenia - przypadek czy mania7208 to spamer ?
https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-q50-q50s-3-7i-v6-335km-awd-ID6Bv665.html?

WoWi
25th-February-2019, 21:50
Właściciel auta oburzył się i ma pretensje do "mania7208" o publikacje nr VIN

slepy62
25th-February-2019, 21:52