Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Temat: Koledzy i koleżanki na jakim oleju jeździcie Waszymi FX-ami V8?

  1. #21
    Trochę już ogarniam Avatar CzarnePaliwo
    Dołączył
    Nov 2014
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Jeździ
    Mazda 6 GH 1.8 MZR
    Postów
    93
    Podziękował
    3
    Otrzymał podziękowanie 25 raz/y

    Domyślnie

    Cytat Napisał CzarnePaliwo Zobacz post
    Kamil_DBX, Signature Series 5w50 jest produkowany wyłącznie w opakowaniach kwartowych tj. 0,946l. VK50VE mieści 6,1l oleju włącznie z wymianą filtra oleju. Na wymianę potrzebujesz 7 kwart. Zostanie jeszcze trochę oleju na ew. dolewki. Opakowania Signature Series mają z boku także podziałkę w litrach.
    Muszę sprostować tę ilość. Źle spojrzałem. W instrukcji do FX50 z 2012 jest podana wartość 6,7l, a nie 6,1l jak napisałem w poście wyżej.

    Tutaj jest wycinek z instrukcji:
    https://lh3.googleusercontent.com/km...=w1920-h918-rw

    Cała instrukcja dostępna tutaj:
    https://owners.infinitiusa.com/conte...ner-manual.pdf

    yoozeg​, wysyłam do Ciebie pw z dodatkowymi pytaniami.
    Ostatnio edytowane przez CzarnePaliwo ; 3rd-November-2017 o 11:39

  2. Dzięki CzarnePaliwo za powyższy Post:

    Kamil_DXB (8th-November-2017)

  3. #22
    FAN INFINITI - KLUBOWICZ Avatar bobofruit
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Jeździ
    był FX50s
    Postów
    112
    Podziękował
    29
    Otrzymał podziękowanie 25 raz/y

    Domyślnie

    Wiele sie nie pomyliłeś. Więcej niż 6.1litra nie wejdzie bez przelania ponad max.

  4. Dzięki bobofruit za powyższy Post:

    Kamil_DXB (8th-November-2017)

  5. #23
    Dopiero dołączylem
    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Dubai
    Jeździ
    QX70S,2015,Gray
    Postów
    20
    Podziękował
    10
    Otrzymał podziękowanie 0 raz/y

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedzi. Zamowilem 8 sztuk Nie wierze tutejszym robotnikom, wiec nawet jak cos rozleja czy zgubia to zapas jest

    Zobaczymy potem co to za cudo

  6. #24
    Dopiero dołączylem
    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Dubai
    Jeździ
    QX70S,2015,Gray
    Postów
    20
    Podziękował
    10
    Otrzymał podziękowanie 0 raz/y

    Domyślnie

    Odgrzewam temat bo poznikaly oferty sprzedazy amsoila 5w50 w emiratach...

    z dostepnych na szybko sa:

    https://uae.souq.com/ae-en/oil-5w50/...ction=2&page=1

    Czy cos z tego warte zalania czy lepiej jeszcze poszperac za amsoilem...?

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne wątki

  1. Witam koledzy i koleżanki!
    By desmond in forum Dopiero dołączyłeś? Przywitaj się !
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12th-March-2014, 13:00
  2. Jakim momentem dokręcać koła - FX; Jak ustawia sie klucz dynometryczny.
    By BAJZEL in forum Infiniti - dyskusje i wątki ogólne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25th-November-2012, 14:31

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •