Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka? wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Przygotowania do zakupu Q50 - seria pytań

  1. #1
    Dopiero dołączylem
    Do??czy?
    Mar 2019
    Mieszka w
    Katowice
    Jeździ
    Audi :) (póki co)
    Postów
    3
    Podziękował
    2
    Otrzymał podziękowanie 0 raz/y

    Question Przygotowania do zakupu Q50 - seria pytań

    Przymierzam się do zakupu Q50. Powiedzmy rocznik 2015-16. Max 100 tys. przebiegu. W związku z tym, oraz faktem, że jestem nowy w tej marce, mam trochę pytań, które mam nadzieję ułatwią mi podjęcie decyzji.

    ///// Jeśli ten temat powinien zostać przeniesiony do sekcji "kupię" lub być rozbity na pomniejsze tematy w poszczególnych kategoriach - to proszę o info. dostosuję się

    1. Jeżdżę głównie - ok. 90% - trasy. W tym w większości 50-60km na jeden raz. Czasem jedynie coś dłuższego niż 100km. Jak wyglądają wasze doświadczenia pod względem ekonomiki porównując diesla 2,2 i hybrydę? Ja wiem, że pod względem wrażeń z jazdy to dwa różne światy, ale tu chciałbym skupić się tylko na realnych kosztach eksploatacji w Polsce.
    2. Jakie są typowe usterki i na co szczególnie zwrócić uwagę właśnie porównując diesla i hybrydę z rocznika 2015-16 i z nalotem 80-100 tys.?
    3. Jaki jest potencjał diesla na modyfikacje: z jednej strony chiptuning; i później, jako poziom 2: hamulce, zawieszenie, możliwości skrzyni/sprzęgła, turba itd? Czy to gra niewarta świeczki wychodząc po za chip?
    4. Uwielbiam samochody w całości czarne w środku... a zatem - czy da się znaleźć egzemplarze z czarną podsufitką?
    5. Czy są jakieś przewagi szukania samochodów za granicą? jeszcze rozróżniając rynek europejski lub amerykański?

    Z góry dzięki za pomoc!

  2. #2
    Dopiero dołączylem
    Do??czy?
    Mar 2019
    Mieszka w
    Katowice
    Jeździ
    Audi :) (póki co)
    Postów
    3
    Podziękował
    2
    Otrzymał podziękowanie 0 raz/y

    Domy?lnie

    Niesepodziewałem się tak entuzjastycznego zalewu odpowiedzi :P