Zaloguj si?

Zobacz pe?n? wersj? : wyświetlacz fx 37 - po wymianie szyby?

malinka_x
15th-December-2020, 10:17
Dzień dobry
Szukam pomocy, ponieważ mam problem z wyświetlaczem (monitorem) w infiniti fx 37.
Na monitorze pojawiają się zakłócenia - rożnego rodzaju linie i inne dziwne "artefakty", przygasa, reaguje z opóźnieniem na to co się wybiera (np. zmiana temperatury, wybór radia itp.), nie wyświetla obrazu z kamer. Ważne jest to, że nie zawsze tak się dzieje. Mam wrażenie, że to jakaś loteria - raz działa normalnie, innym razem szaleje całkowicie. Trudno mi to powiązać z jakimiś czynnikami - miałam wrażenie, że pogoda ma wpływ. Dlatego obstawiałam, że może gdzieś dostała się woda.
Diagnoza serwisu brzmiała uszkodzony wyświetlacz. Niestety to raczej nie to, bo wymieniłam dwa razy i zawsze to samo.
Jestem laikiem, ale mam dwa typy:
- problem z komputerem
- problem ze światłowodami.
I co ważne - wydaje mi się, że problem zaczął się po wymianie przedniej szyby (ale nie jestem na 100% pewna).
Proszę o pomoc jak można to zdiagnozować. Błądzę jak ślepy we mgle, bo każdy obstawia monitor, wymienia, problem nieusunięty i rozkładają ręce...

sebam
15th-December-2020, 11:28
A specjaliści od szyby majstrowali coś w desce? Ja miałem podobną przygodę z laptopem, wymieniałem matrycę z dotykiem, po jakimś czasie zaczęły się pojawiać podobne historie, matryca używana, gwarancja się skończyła. Rozebrałem lapa żeby sprawdzić jakie są oznaczenia na matrycy i się okazało że taśma była delikatnie wysunięta, poprawny montaż i temat z głowy.

PawelInfi
15th-December-2020, 11:37
A ja obstawiam, że to zbieg okolicznosci ta wymiana szyby i obstawiam (jezeli faktycznie nie ma obrazu z kamer), to ze sterownik pod fotelem kierowcy powoli umiera.

malinka_x
15th-December-2020, 19:03
Czasami wyświetla, czasami nie. Prawdziwa loteria... Teraz np mam takie rzeczy na wyswietlaczu

sirtrojan
16th-December-2020, 01:09