Tyle czasu czekaleś,więc poczekasz jeszcze dwa dni.
Tyle czasu czekaleś,więc poczekasz jeszcze dwa dni.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ
G35-RWD-Sedan-Manual-JWT Pop Charger-Hawk Brakes-Tinted Windows-19 inch rims-Ulter 2x90mm▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ
No i Stillen jest juz w moim FXie- przedstawię dokumentację zdjęciową i filmową jutro bo dziś już zmordowany jestem.
pozdrawiam
-Grzegorz-
__________________________________________________ _____________________________
SOLD :
'06 Brillant Silver/Black | Tech | Sport | Touring | HF package |Sponsors: STILLEN: STB | COLD AIR INTAKE |Z-TUBE | MOTORDYNE: 5/16 ISO |PLENUM SPACER|GIANELLE: 20" Spidreos
Teraz: Honda Accord Tourer '08 2.0 LPGCobalt Blue oraz Volvo V70 '02 D5 165 KM .
Proszę kolegów z zadawanie pytań na forum publicznym a nie na PW.
Problem, który znajdzie sie na forum szybciej doczeka się odpowiedzi i jednocześnie posłuży innym forumowiczom.
Już?,jednak nie wytrzymaleś do jutra![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ
G35-RWD-Sedan-Manual-JWT Pop Charger-Hawk Brakes-Tinted Windows-19 inch rims-Ulter 2x90mm▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ
Dobra najpierw wrzucam filmik poglądowy. Sorki za kiepską jakość.
Tak na prawdę Z-tube slychać było w częsci filmiku od 1:02 ( w I części nie nagrał się dobrze dźwiek)
Co do przyrostu mocy. Jest odczuwalna lekka poprawa. Silniczek oddycha pełną piersią wiec co się dziwić![]()
pozdrawiam
-Grzegorz-
__________________________________________________ _____________________________
SOLD :
'06 Brillant Silver/Black | Tech | Sport | Touring | HF package |Sponsors: STILLEN: STB | COLD AIR INTAKE |Z-TUBE | MOTORDYNE: 5/16 ISO |PLENUM SPACER|GIANELLE: 20" Spidreos
Teraz: Honda Accord Tourer '08 2.0 LPGCobalt Blue oraz Volvo V70 '02 D5 165 KM .
Proszę kolegów z zadawanie pytań na forum publicznym a nie na PW.
Problem, który znajdzie sie na forum szybciej doczeka się odpowiedzi i jednocześnie posłuży innym forumowiczom.
Elegancko wujku !! wkoncu to ryczy a nie mruczy![]()
__________________________________________________ __________________________________________________ ______________________________
G35x 06 sold
Nissan 300zx TT 90
Nissan Rouge SL 11 sold
Ford F550 12 sold
Ford F250 06 sold
Ford F250 00
Dodge Ram 1500 04
Nissan Leaf 14
G37x 13
dzisiaj mialem okazję przesłuchać dolotu w Grzegorzowym FX-e i powiem-daje mocno.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ
G35-RWD-Sedan-Manual-JWT Pop Charger-Hawk Brakes-Tinted Windows-19 inch rims-Ulter 2x90mm▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ▬▬ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬インフィニティ
INSTRUKCJA MONTAŻU KOMPLETNEGO UKŁADU DOLOTOWEGO (CAI) STILLEN + Z-TUBE
Prace wykonujesz na własną odpowiedzialność!
Pamiętaj też o swoim bezpieczeństwie!
Do wykonania pracy niezbędne są:
1. Z-Tube
2. osłona stillen + filtr
3. Klucz nasadowy/grzechotka 10 mm
4. Śrubokręt gwiazdkowy.
Zaczynamy od odłączenia minusowej klemy akumulatora.
Demontujemy plastikowe osłony dolotu powietrza
FX_stillen_zatrzask2.jpg
Demontujemy osłonę silnika.
FX_stillen_DSC_dolna-srubka_lewa.jpg FX_stillen_DSC_dolna-srubka_prawa.jpg FX_stillen_gorne-srubki-do-odkrecenia-10jpg.jpg
dzieci zakrywają oczy bo oto przed nami naga V6
FX_stillen_silnik-bez-oslony.jpg
Wypinamy czujnik przepływu powietrza (MAF).
FX_stillen_guma-i-dwie-opaski.jpg
Odkręcamy śrubę 10 która trzyma obudowę filtra powietrza
FX_stillen_srubka-mocowanie-filtra-powietrza.jpg
Odkręcamy śrubę 10 która trzyma rurę z reduktorem szumów.
Ściskając kombinerkami zdejmujemy gumową rurę podłączoną do reduktora szumów ( na górze po prawej)
Odkręcamy opaskę zaciskową przy przepustnicy.
Ściągamy rurę z przepustnicy i delikatnie wyjmujemy układ dolotowy. Jeśli nie chcecie się mocować z całym od razu można go rozdzielić na części. odkręcając łącznik/harmonijkę i opaski po obu jego stronach można zdjąć osobno reduktor szumów, ów łącznik, i obudowę filtra powietrza. ( Filtr powietrza na dle mocowany jest na wcisk w dwa otwory - fotka w DYI: wymiana filtra powietrza)
Gdy już macie cały fabryczny układ dolotowy wyciągnięty odkręcamy plastikowy element z czujnikiem MAF i przykręcamy przez obudowę Stillen do filtra powietrza śrubami 10, które są w zestawie z osłoną. Nie zapomnijcie o uszczelce.
![]()
Teraz do obudowy Stillen-a dołączamy górną część fabrycznego filtra, mocowaną na dwa zatrzaski /Power Duct/
Teraz przyda nam się gumowy łącznik z fabrycznego dolotu jako przedłużenie niezbędne do połączenia z-tube z obudowa filtra Stillen
FX_stillen_z-tube-i-przedluzka.jpg
Delikatnie nakładamy końcówkę Z-tube na przepustnicę. Możemy przymocować ją też do kolektora śrubą 10. Zanim jednak ją przykręcimy używając kombinerek nakładamy gumową odmę na wyjście znajdujące się od spodu Z-tube.
Umieszczamy obudowę filtru powierza na miejscu i przykręcamy ją śrubą 10. Zwróćcie uwagę żeby pod spodem osłona nachodziła na rurkę doprowadzająca świeże
powietrze do filtra.
Teraz posiłujemy się trochę żeby założyć gumowy łącznik na plastikową rurę z czujnikiem MAF. Łącznik jest zdeka za długi i/lub za twardy.
Gdy już mamy ciągłość pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą dokręcamy wszystkie opaski zaciskowe /x3/ dokręcamy śrubki.
Sprawdzamy odmę i podłączamy kostkę do czujnika MAF.
Zakładamy plastiki dolotowe powietrza i zakładamy osłonę silnika.
Możemy teraz podłączyć akumulator i zobaczyć czy wszystko działa tak jak powinno.
Jeśli komputer nie wywala nam jakiś błędów to znaczy że zrobiliśmy po raz kolejny dobrą robotę.![]()
i może to autosugestia lecz im dłużej jeżdżę na tym zestawie tym mam wrażenie ze lepiej autko jeździ i ciekawszy wydaje z siebie dźwięk.
Prezentuje się to tak:
FX_stillen_zaintalowany-cai-stillen.jpg
(tu jeszcze bez osłony silnika silnika)
__________________________________________________
Ciekawostka: Tu dla porównania przedstawiam fabryczną rurę z reduktorem szumów i Z-tube
FX_stillen_z-tubevstlumikszumow.jpg
pozdrawiam
-Grzegorz-
__________________________________________________ _____________________________
SOLD :
'06 Brillant Silver/Black | Tech | Sport | Touring | HF package |Sponsors: STILLEN: STB | COLD AIR INTAKE |Z-TUBE | MOTORDYNE: 5/16 ISO |PLENUM SPACER|GIANELLE: 20" Spidreos
Teraz: Honda Accord Tourer '08 2.0 LPGCobalt Blue oraz Volvo V70 '02 D5 165 KM .
Proszę kolegów z zadawanie pytań na forum publicznym a nie na PW.
Problem, który znajdzie sie na forum szybciej doczeka się odpowiedzi i jednocześnie posłuży innym forumowiczom.
Grzegorzu musiałem usunąć twojego posta żeby połączyć dwa mojejak chcesz napisać jakieś miłe rzeczy to teraz już możesz
![]()
pozdrawiam
-Grzegorz-
__________________________________________________ _____________________________
SOLD :
'06 Brillant Silver/Black | Tech | Sport | Touring | HF package |Sponsors: STILLEN: STB | COLD AIR INTAKE |Z-TUBE | MOTORDYNE: 5/16 ISO |PLENUM SPACER|GIANELLE: 20" Spidreos
Teraz: Honda Accord Tourer '08 2.0 LPGCobalt Blue oraz Volvo V70 '02 D5 165 KM .
Proszę kolegów z zadawanie pytań na forum publicznym a nie na PW.
Problem, który znajdzie sie na forum szybciej doczeka się odpowiedzi i jednocześnie posłuży innym forumowiczom.
"Umieszczamy obudowę filtru powierza na miejscu i przykręcamy ją śrubą 10. Zwróćcie uwagę żeby pod spodem osłona nachodziła na rurkę doprowadzająca świeże
powietrze do filtra. " - tego akurat nie rozumiem... chodzi Ci o tą rurkę POD filtrem? to nie jest żadne doprowadzenie świeżego powietrza tylko rezonatorno chyba że go przerobiłeś?
![]()
? tam jest rurka średnicy ok 3 cm - upieprzona jak siemasz wiec nie zakładam żeby robiła coś innego niż doprowadzała powietrze.20100320317.jpg
na dole jest taka puszeczka z otworem - to miałem na myśli
pozdrawiam
-Grzegorz-
__________________________________________________ _____________________________
SOLD :
'06 Brillant Silver/Black | Tech | Sport | Touring | HF package |Sponsors: STILLEN: STB | COLD AIR INTAKE |Z-TUBE | MOTORDYNE: 5/16 ISO |PLENUM SPACER|GIANELLE: 20" Spidreos
Teraz: Honda Accord Tourer '08 2.0 LPGCobalt Blue oraz Volvo V70 '02 D5 165 KM .
Proszę kolegów z zadawanie pytań na forum publicznym a nie na PW.
Problem, który znajdzie sie na forum szybciej doczeka się odpowiedzi i jednocześnie posłuży innym forumowiczom.