Zobacz pe?n? wersj? : Zakup Infinity FX 2-generacji / QX70 - różnice FX35 vs FX37 vs FX30d
piotr_
25th-September-2017, 21:14
Witajcie
Przymierzam się do zakupu Infiniti FX 2-generacji lub QX70 z pierwszych lat produkcji - żona nie chce słyszeć o innym aucie.... Nigdy nie miałem japońskiego auta (twardo od lat jeżdżę niemieckimi autami Audi, VW, Porsche) - liczę na Waszą pomoc i doradztwo aby nie wpaść na minę....
Byłem w ASO Infiniti obejrzeć QX70 3.0D (nowy 2016 rok) - i wszystko było ładnie póki sprzedający nie odpalił zimnego silnika - musiałem zapytać czy nie mają sprawnego egzemplarza :p Kultura pracy jak w moim pierwszym dieslu A6 z '96 roku..... jak się rozgrzał nie było tak źle ale pierwsze wrażenie fatalne. Natomiast wrażenia z jazdy - RE-WE-LA-CJA :) Do tego skrętna tylna oś bardzo fajnie pomaga...
Więc temat drążę dalej - diesla raczej odrzucam chyba że by się okazyjnie coś ładnego trafiło, ale z okazjami w dieslu to raczej ciężko.... dlatego myślę o FX35 lub FX37 - FX50 ze względu na spalanie raczej odrzucam - ale moze mnie przekonacie że warto :P I mam kilka pytań, dla większości z Was pewnie lamerskie ale nie bardzo udało mi się w Internecie odnaleźć sensowne informacje.
1. Jakie są różnice w FX35 vs FX37 i który z tych silników jest rozsądniejszy ?
2. Czy każdy z nich ma skrętną tylną oś czy tylko niektóre wersje ?
3. Na co zwrócić uwagę przy zakupie - jakie sa bolączki tych modeli ?
4. Pakiety wyposażenia - widziałem że w tych latach są S i premium S ? Jakie sa różnice ? Są jakieś inne ?
5. Widziałem że część aut w ogłoszeniach jest zagazowana - czy te silniki dają radę z gazem czy to raczej nieporozumienie ?
6. Jak ze spalaniem FX35 / FX37 przy dynamicznej jeździe po mieście ?? (żona ma ciężką nogę)
Z góry dziękuję za pomoc prawdopodobnemu przyszłemu posiadaczowi Infa :)
PS. A może ktoś ma ładny egzemplarz do sprzedania - proszę wtedy o info.
slepy62
25th-September-2017, 22:15
1. Jakie są różnice w FX35 vs FX37 i który z tych silników jest rozsądniejszy ?
2. Czy każdy z nich ma skrętną tylną oś czy tylko niektóre wersje ?
3. Na co zwrócić uwagę przy zakupie - jakie sa bolączki tych modeli ?
4. Pakiety wyposażenia - widziałem że w tych latach są S i premium S ? Jakie sa różnice ? Są jakieś inne ?
5. Widziałem że część aut w ogłoszeniach jest zagazowana - czy te silniki dają radę z gazem czy to raczej nieporozumienie ?
6. Jak ze spalaniem FX35 / FX37 przy dynamicznej jeździe po mieście ?? (żona ma ciężką nogę)
Jeżeli Cię stać na 2~3 latka - to odradzam w ogóle FX35 który był produkowany tylko na rynek US do 2013 r. (w EU od 2009 FX37), FX50S był tu i tu FX30d tylko EU.
Różnice w wersjach USA vs. EU są spore - ale w uproszczeniu
- wersje EU są "bogato" wyposażone i wyposażone w hamulce AKEBONO SPORT a to ważne w aucie ważącym ponad 2 tony
- wersje z USA - zależy od pakietów wyposażenia, hamulce AKEBONO SPORT tylko w FX50S.
1. pomiędzy silnikami 3.5 a 3.7 nie ma specjalnie dużej różnicy - oba są niezawodne (jeżeli się o nie dba) główna różnica to moc
2. tylnia oś skrętna występuje tylko w FX30dS i FX50S
3. niech się wypowiedzą koledzy, ja przejeździłem FX30dS 110 tys. km. bez specjalnych problemów, przy 100 tys. w każdym mogą paść piasty (te auta sporo ważą)
4. pakietów wypasażenia z USA - nie będę opisywał - jak chcesz poszukaj sobie na US stronach, w wersjach EU w skrócie:
GT PREMIUM miało 20" felgi, normalne siedzenia, brak tylnej osi skrętnej, brak CDC (Continuous Damping Control) (GT to wersja uboższa - czyli mniej systemów bezpieczeństwa, słabsze multimedia, kamera tylko tył),
SPORT PREMIUM 21" felgi i siedzenia z wysuwanym podparciem uda oraz dmuchanymi boczkami siedziska i oparcia, tylna oś skrętna, CDC, (SPORT to wersja uboższa - czyli mniej systemów bezpieczeństwa, słabsze multimedia, kamera tylko tył)
SPORT DESIGN - to SPORT PREMIUM + dodatkowe elementy stylizacyjne
i kilka innych różnic - poczytaj na stronie
https://www.infiniti-cdn.net/content/dam/Infiniti/Brochures/PL/final/QX70_PL.pdf
https://www.infiniti.pl/cars/new-cars.html
5. moim zdaniem jeżeli stać Cię na 2~3 letnie auto - zapomnij o "kapuście"
6. spalanie jest wykładniczą stylu jazdy, przy silnikach o tej pojemności i masie auta, różnice wynikające z "ciężkiego buta" mogą wynieść kilka litrów, rzeczywiste spalanie dla FX35/37/50 niech opiszą koledzy (lub poszukaj i poczytaj bo jest o tym sporo postów) ale w skrócie nie ma specjalnej różnicy pomiędzy spalaniem FX35 vs. FX37, FX50 będzie palił jakieś 20~25% więcej od poprzedników, w wypadku FX30d ja miałem średnie spalanie ok. 10.5 l/100/km w jeździe miejskiej - w trasie z reguły wyższe bo wolno nie jeżdżę a wyprzedzanie na jezdniach dwukierunkowych to ciągły "but w podłodze"
Ja osobiście - gdybym miał obecnie kupić FX'a - to tylko w wersji FX50S, natomiast jeżeli żona ma cięzkiego buta i szukasz "oszczędnosci paliwowych" weź FX30dS
piotr_
27th-September-2017, 21:59
Witaj
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.... zasiałeś ziarenko myśli o FX50.... niedobrze jak zakiełkuje.....
Czy ta informacja o skrętnej osi jest pewna?? W ogłoszeniach FX37 często piszą że oś tylna jest skrętna...
2. tylnia oś skrętna występuje tylko w FX30dS i FX50S
czejzee
27th-September-2017, 22:29
Dorzuć gaz do FX50 i masz ideał ;)
slepy62
28th-September-2017, 08:30
W ogłoszeniach FX37 często piszą że oś tylna jest skrętna...
W 95% ogłoszeń (u wszystkich handlarzy) jest Ctr+C a potem Ctrl+V - czyli wklejają FULL WYPAS - a potem ludzie są zdziwieni - "jak to... ???"
W FX35 / FX37/QX70 3.7 - nie występuje i nigdy nie występowała tylna oś skrętna (RAS)
http://www.ifans.pl/attachment.php?attachmentid=10001&stc=1
stef
28th-September-2017, 12:02
Także polecam FX50S, przejedź się, nie będziesz pytać dlaczego. Ewentualnie FX37, ale tam nie masz skrętnej osi. Diesla odpuść, wersje USA też niekoniecznie. Gaz, jak koniecznie musisz.
sirtrojan
28th-September-2017, 13:11
Trzeba podwiesić irka podsumowanie bo znowu ktoś przyjdzie za tydzień i zada dokładnie to samo pytanie "bo nie znalazł".
piotr_
29th-September-2017, 01:07
Tak, podwiesić - przeglądałem Wasze forum i nie znalazłem takiego podsumowania jakie dostałem - dziękuję za naświetlenie tematu...
Handlarze i opisy - w sumie racja - prawie zawsze full opcja bez połowy wyposażenia... zmartwiliście mnie z tą skrętną osią... jechałem raz w życiu takim autem na jeździe testowej i odczucie mam takie że fajnie to w aucie mieć :)
Chyba będzie faktycznie trzeba się przejechać FX50.... ale się tego boję - jeździ to pewnie fajnie i już inny przestanie wchodzić w grę i nie będzie to kupowanie auta głową tylko sercem.... co czasem później boli kieszeń :) Ale zawsze przyjemniej będzie pożyczyć od żony FX50 niż FX30d ;)
Jeszcze raz dziękuję za pomoc, będę szukał auta, jak znajdę coś co uznam za ciekawą ofertę poproszę Was o zaopiniowanie zanim pojadę przez pół Polski oglądać.
slepy62
29th-September-2017, 05:13
Natomiast wrażenia z jazdy - RE-WE-LA-CJA :) Do tego skrętna tylna oś bardzo fajnie pomaga...
Tak jak piszesz - w wypadku CDC i RAS - auto prowadzi się jak po szynach i nie ma drgań / tłuczenia pomimo ewidentnie sportowego / sztywnego zawieszenia. Trudno powiedzieć dlaczego RAS'u nie ma w żadnej wersji 3.7 / 3.5.
W każdym bądź razie - jeżeli będziesz kupował - to moim zdaneim tylko wersja S PREMIUM i jeżeli Cię stać - nie oszczędzaj na wersji US (są z reguły tańsze) tylko szukaj wersji EU
Chyba będzie faktycznie trzeba się przejechać FX50.... ale się tego boję - jeździ to pewnie fajnie i już inny przestanie wchodzić w grę i nie będzie to kupowanie auta głową tylko sercem.... co czasem później boli kieszeń :) Ale zawsze przyjemniej będzie pożyczyć od żony FX50 niż FX30d ;)
Chyba trochę przesadzasz z tym spalaniem:
- duża różnica w spalaniu czyli finansowa jest pomiędzy wersją 3.0d a wersjami 3.7 / 5.0
- w wypadku 3.7 i 5.0 - przy takim samym stylu jazdy - różnica w spalaniu nie powinna przekraczać 2~3 litrów
Natomiast fun / możliwości i pewnosć prowadzenia przy wyższych prędkościach (ze względu na moc i moment obrotowy) jaką daje FX50S są ... + do tego ten niesamowity bulgocik V8'ki
Jak dobrze poszukasz - to może uda Ci się trafić na wersję z założonym w serwisie wydechem o zmiennej głośności (wydech wzorowany na VETTEL EDITION)
holdek
29th-September-2017, 14:21
ja mialem podobny dylemat, bylem ogladac i jezdzic 30D i po jezdzie sprzedawca mowi a moze tak V8?
przejechalem sie i powiem ze zupelnie inna historia - skonczylem na 50S
ale jeden lubi akwarium a inny rybki ;)
ja na razie jestem mega zadowolony a mam przejechane 50 tys km polecam :) goraco polecam
off topic: sciagasz oznaczenia silnika i masz niepozorne ciche auto o ciekawych osiagach
piotr_
29th-September-2017, 18:02
.....skonczylem na 50S.....
Boję się że u mnie będzie tak samo... szczególnie że ostatnie 8 lat miałem same V8ki :)
Pisze że najbogatsza wersja S - z tego co guru FXa slepy62 pisze nie jest to prawda bo premium S to najbogatsza ? Czego mu będzie brakować do pełni szczęścia ? Opis brzmi rozsądnie, bezwypadek, pierwszy właściciel, auto z PL, przebieg do zaakceptowania....
holdek
29th-September-2017, 18:22
Boję się że u mnie będzie tak samo... szczególnie że ostatnie 8 lat miałem same V8ki :)
A co sądzicie o takim: http://allegro.pl/infiniti-fx-50-pierwszy-wlasciciel-qx70-i6971089756.html
Pisze że najbogatsza wersja S - z tego co guru FXa slepy62 pisze nie jest to prawda bo premium S to najbogatsza ? Czego mu będzie brakować do pełni szczęścia ? Opis brzmi rozsądnie, bezwypadek, pierwszy właściciel, auto z PL, przebieg do zaakceptowania....
ładny :) brać do ASO na sprawdzenie ale najpierw coś więcej zdjęć bo nie wiadomo jaki ma środek
slepy62
29th-September-2017, 21:12
A co sądzicie o takim: http://allegro.pl/infiniti-fx-50-pierwszy-wlasciciel-qx70-i6971089756.html
Pisze że najbogatsza wersja S - z tego co guru FXa slepy62 pisze nie jest to prawda bo premium S to najbogatsza ? Czego mu będzie brakować do pełni szczęścia ? Opis brzmi rozsądnie, bezwypadek, pierwszy właściciel, auto z PL, przebieg do zaakceptowania....
Jeżeli opis jest zgodny z wyposażeniem - to to jest S PREMIUM (dysk twardy 30 GB, kamera 360, ...) - czyli faktycznie najbogatsza wersja dodatkowo doposażona w tuner DVB-T czyli 2 dodatkowe niezależne odtwarzacze DVD w zagłówkach foteli + hak
środek jest czarny lub java (ciemny brąz) nie widać
kolor zewnętrzy najładniejszy z czarnych czyli czarna-śliwka (w cieniu czerń / w słońcu mieni się fioletem węgierki)
przebieg ok. i cena jak za rocznik 2012 i tą wersję - moim zdaniem b.dobra - tak jak pisze holdek - na servis i jazda...
zapytaj jeszcze gdzie ma znaczki 5.0 (powinny być na błotnikach - choć sporo osób które znam - je zdejmowało)
ps.
poproś o nr VIN (wyślij mi na PRIV) to postaram się go sprawdzić nie w Sosnowcu...
stef
30th-September-2017, 10:29
Irku, znaczki 5.0 pojawiły się dopiero w QX70, samo FX50 już mówi o pojemności. Widziałem już wcześniej to auto na allegro i jeśli jest z nim wszystko ok to naprawdę dobra cena. Auto jest praktycznie identyczne z moim. Mnie to oczywiście zmartwiło, bo to znaczy że moje też już niewiele jest warte. Dobrze, że nie ma na co zamienić :).
OT. Zna ktoś kolor tych felg?
slepy62
30th-September-2017, 13:00
Irku, znaczki 5.0 pojawiły się dopiero w QX70, samo FX50 już mówi o pojemności. :).
OT. Zna ktoś kolor tych felg?
OK. - sorry za zamieszanie z tym znaczkiem...
Felgi - o ile się nie mylę są grafitowe / gun-metal (na czarne mi nie wyglądają) - były takie w serwisie do niektórych wersji LIMITED, w US chyba można bez problemu znaleźć
SMOKE BRILLANT
http://www.wheelcollision.com/wccpix/0wcc1583.JPG
GLOSS BLACK
http://www.wheelcollision.com/wccpix/73715bk.JPG
http://www.wheelcollision.com/store/INFINITI-QX70.htm
piotr_
14th-October-2017, 00:08
Byłem dzisiaj obejrzeć to auto i temat wygląda dobrze :) Jak sfinalizuję to napiszę dokładniej....
OT. Zna ktoś kolor tych felg?
Kolor niby się nazywa czarny chrom, ale nie są to oryginalne felgi w tym kolorze tylko malowane przez jakąś firmę z Warszawy.
Mam 2 pytania do Was:
1. W aucie jest tuner DVB-T ale nie ma ekranów w zagłówkach - orientujecie się jaki jest koszt montażu w zagłówki i czy połowy auta nie rozprują przy tym ??
2. W ASO reklamowali się ze światłami do jazdy dziennej w miejsce halogenów (zmieniają je na dwufunkcyjne - dzienne są jako oring wokół halogena). Wygląda to fajnie (oglądałem na innym aucie) a i xenon sie oszczędza. Tylko 2k zł za to to niemało - na allegro znalazłem takie - http://allegro.pl/drl-led-swiatla-dzienne-halogen-infiniti-fx-qx70-i6930703036.html - coś czuję że w ASO montują to samo, czy ktoś ma jakieś doświadczenia ???
holdek
14th-October-2017, 00:14
re 1: szukaj promocji w US ja zakupiłem za 225USD jest o tym watek na forum
re 2: są światła Osram za 1000 PLN jest też watek poszukaj
pgkoci
14th-October-2017, 07:10
re 2: Ja mam te firmy OSRAM i naprawdę polecam. Dają bardzo dużo światła, pasują do otworów montażowych i dają fajny efekt:-)
slepy62
14th-October-2017, 10:15
Byłem dzisiaj obejrzeć to auto i temat wygląda dobrze :) Jak sfinalizuję to napiszę dokładniej....
Kolor niby się nazywa czarny chrom, ale nie są to oryginalne felgi w tym kolorze tylko malowane przez jakąś firmę z Warszawy.
Mam 2 pytania do Was:
1. W aucie jest tuner DVB-T ale nie ma ekranów w zagłówkach - orientujecie się jaki jest koszt montażu w zagłówki i czy połowy auta nie rozprują przy tym ??
2. W ASO reklamowali się ze światłami do jazdy dziennej w miejsce halogenów (zmieniają je na dwufunkcyjne - dzienne są jako oring wokół halogena). Wygląda to fajnie (oglądałem na innym aucie) a i xenon sie oszczędza. Tylko 2k zł za to to niemało - na allegro znalazłem takie - http://allegro.pl/drl-led-swiatla-dzienne-halogen-infiniti-fx-qx70-i6930703036.html - coś czuję że w ASO montują to samo, czy ktoś ma jakieś doświadczenia ???
Masz info na PRIV a tak poza tym, w wypadku zakupu:
- jeżeli będziesz korzystał z ASO w W-wie (z Łodzi masz teraz z godzinkę) jako członek IFANS powinieneś mieć na wszystko -5% - w razie problemów/wątpliwości - "uderzaj" do Kierownika Sewisu Mariusza Osucha
- na wszystkie przeglady w ASO, ew. naprawy - możesz brać swoje części (większość części w US jest 20%~50% lub więcej tańsza)
1. bedę w serwisie :infi:we wtorek - zapytam o koszt zagłówków oraz montażu a potem sprawdzę ceny w US (podaj kolor wnętrza ! czarny, brąz czy beż ?))
- za $225 jak pisze HOLDEK - kupisz ale to jest wersja o niskiej rozdzielczości do modeli 2009~2010 (założyć można do wszystkich) chyba ze trafisz na super okazję bo standardowo koszt to > $1000
- montaż zagłówków jest plug'n'play, w 2 osoby to ok. 2 godzin (po montażu warto przy okazji odblokować sobie przedni ekran - ale to już moim zdaniem w ASO lub jakimś innym "RTV" serwisie) - trzeba mieć tylko trochę uzdolnień manualnych żeby nie pozrywać zaczepów przy demontażu "plastików", poniżej link
http://www.ifans.pl/showthread.php?2873-OKAZJA-Dual-DVD-Headrest-Wheat-(tan)-Java-(brown)&highlight=headrest
2. koszt świateł dziennych 1000-zł vs 2000-zł - nie wiem jak to wygląda z montażem / podpięciem elektryki / modułu sterujacego, więc sam musisz zdecydować czy kupić i montaż samodzielny czy zlecić w ASO lub "gdzieś" - niech koledzy którzy montowali podpowiedzą
W linku poniżej masz US akcesoria do FX/QX70, w dużej części niedostępne w europejskiej sieci :infi: lub cenowo dużo droższe; godne polecenia / praktyczne / przydatne to m.in:
- All Season Floor Mats (trwa wysprzedaż tych z logo FX50 więc ceny są super ok. $60) bo oferowane w EU "gumki" są do :dupa: (jeżeli masz dzieci to także Cartpeted Floor Mats - z pokryciem tunelu środkowego)
- Cargo Area Protector
- Cargo Organizer
- Cargo Net
- Stainless Steel Rear Bumper Protector lub tani Clear Rear Bumper Protector
- Splash Guards
i kilka innych...
https://grubbsinfinitiparts.com/infinitiparts/?siteid=216759&action=accessories&catalogid=212
ceny przy zakupie > $100 -15%
ceny przy zakupie > $300 -25%
holdek
28th-October-2017, 08:14
i jak? już jeździsz???? :)
piotr_
6th-November-2017, 19:59
Jeszcze nie... papierkologia sie przedłużyłai parę innych tematów.... odbieram w weekend.... :) :) :)
holdek
6th-November-2017, 20:01
Jeszcze nie... papierkologia sie przedłużyłai parę innych tematów.... odbieram w weekend.... :) :) :)trzeba ustawkę będzie zrobić ;) czekam na foty jak już będzie Twój
piotr_
12th-November-2017, 22:02
I już stoi na podwórku :)
Będę miał chwilę za dnia to zrobię fotki .... uczę się zatem auta :)
piotr_
15th-November-2017, 18:56
A tak wygląda - brudny jakiś taki :)
10266
10267
holdek
17th-January-2018, 21:18
A tak wygląda - brudny jakiś taki :)
10266
10267[emoji106][emoji122]
krisp
28th-January-2018, 22:40
Panowie mam podobny dylemat jak poprzednicy a mianowicie co wybrać FX37 czy fX50 ( mówięc o używanych, rocznik 2009-2011)? Miałem już przyjemność jazdy FX50 i dzwięk, praca V8 robią wrażenie. Niestety jeszcze nie udało się przetestować V6.
Diesel odpadł od razu ponieważ nastawiam się tylko na PB.
Jakie różnice w koszcie serwisowania są pomiędzy jedną a drugą wersją ? Nie mówię o spalaniu bo zapoznałem się z każdą opinią i wiem jak temat wygląda.
Na papierze różnica w przyspieszeniu FX37 a Fx50 nie jest duża. Jak jest w rzeczywistości ? Czy V8 lepiej idzie dopiero powyżej 100-150 km/h ?
Czy ktoś może stał przed takim wyborem i wybrał FX37 ? :)
Z góry dzięki za pomoc. Każda opinia się przyda.
holdek
29th-January-2018, 10:58
nie pomoge ;) stałem przed takim dylematem i skonczylem na V8
nie testowalem V6 na trasie ciezko mi sie wypowiedziec o przyspieszaniu na górze
na dole 1.3s robi roznice, w 3.7 jest dobrze w 5.0 duzo lepiej ;)
jak dla mnie to wybór jest prosty chyba ze 3.7 w super cenie - jest jedno na forum wtedy ...
piotr_
27th-February-2018, 00:40
A ja stałem przed tym dylematem.... mentalnie przeszedłem wszystkie szczeble FX/QX.... testowałem diesla - nieporozumienie wg mnie jeżeli czegoś od auta poza toczeniem się wymagamy, 3.7 się przejechałem - i gdybym znalazł idealny egzemplarz to pewnie bym się skusił na 3.7 - nie widzę przepaści w osiągach, ale różnica jest zauważalna.... i ten dźwięk :) Ale braki w wyposażeniu w 3.7 (np. brak RAS) punktowały na korzyść FX50... i tak się finalnie stało - pierwszy jaki obejrzałem FX50 trafił się w idealnym stanie a 3.7 którego oglądałem strasznie zmęczony życiem już był.... i tak w kilka tygodni z planów na ekonomicznego diesla wyszedł FX50 :)
Póki co auto mam kilka miesięcy (a w zasadzie ma je żona) i poza apetytem na paliwo w cyklu typowo miejskim większym niż wszyscy pisali nie mogę złego słowa powiedzieć.... wciąga przysłowiowe "ile się wleje"... ale lekkiej nogi ani ja ani żona nie mamy..... no może jeszcze poza tym że bagażnik w tym aucie jest super malutki w porównaniu do innych SUV'ów.... jak ktoś ma potrzebę wozić np. wózek dziecinny to porażka... ale to każdy sam widzi.... zresztą coś za coś - piękna linia kosztem bagażnika :)
kamil263
6th-March-2018, 22:16
Ja jeździłem dieslem i 3,7 benzyną diesel nieporozumienie trzęsie słabe osiągi. Wybrałem 3,7 kupiłem nowe z salonu i jestem bardzo zadowolony. Spalanie 5.0 typu 13-15 można wsadzić w bajki mój 3,7 pali w mieście 17 -19 więc 5.0 poniżej 20 nie schodzi. Nie kupił bym 5.0 bo ma bardzo wrażliwy silnik i trzeba często olej zmieniać a 3,7 to stara sprawdzona konstrukcja zajechać ciężko chyba że się pałuje na zimnym silniku. Mi osobiście osiągi 3,7 wystarczają w zupełności.
Piotr_Z
7th-March-2018, 09:12
Spalanie 5.0 typu 13-15 można wsadzić w bajki
Chyba nie do końca. Ostatnio jechałem do Włoch na narty (W-wa - Wrocław - Drezno - Monachium - Brenero - Molveno) i miałem średnie spalanie z ponad 1000 km. trasy na poziomie 11,4 l. / 100 km. przy średniej prędkości 120,4 km/h. Duży silnik nie musi być utrzymywany na wysokich obrotach żeby szybko jechać więc spalanie wyjść może naprawdę wyjść niewielkie jak się płynnie jedzie. W warszawskich korkach pali natomiast ok. 19 l./100 km. - ale tu głównie się stoi, przyśpiesza i hamuje więc nie ma mowy o płynnej jeździe.
Piotr
maruss84
7th-March-2018, 11:19
Chyba nie do końca. Ostatnio jechałem do Włoch na narty (W-wa - Wrocław - Drezno - Monachium - Brenero - Molveno) i miałem średnie spalanie z ponad 1000 km. trasy na poziomie 11,4 l. / 100 km. przy średniej prędkości 120,4 km/h. Duży silnik nie musi być utrzymywany na wysokich obrotach żeby szybko jechać więc spalanie wyjść może naprawdę wyjść niewielkie jak się płynnie jedzie. W warszawskich korkach pali natomiast ok. 19 l./100 km. - ale tu głównie się stoi, przyśpiesza i hamuje więc nie ma mowy o płynnej jeździe.
Piotr
Spalanie pierwsza klasa!!! U mnie miasto jak muskalem pedał gazu 21L jak już normalnie jeździłem 18,9L przy 3.5L silniku, a wiec twoje 19L to też wynik pierwsza klasa.
holdek
10th-March-2018, 14:21
potwierdzam dla mnie wynik mega i absolutnie nie do osiągnięcia ...
chyba ze masz auto jak w opisie to 3.5 może i tak być V8 żadnych szans ale nie o spalanie przecież chodzi ;)
alex69
18th-March-2018, 21:26
Panowie ja od kilku miesięcy śmigam FX 50s poprzednio fx35. Jestem mile zaskoczony spalaniem. Na trasie Rybnik Andrychów Wadowice Krynica spalanie 9.2!!! Wiem że wielu powie że to bajka ale to prawda. Jazda po zwykłych drogach. Poprzednim Fx35 było 13 l. Na autostradzie A4 do Wrocławia z Gliwic 140 km /h 12.0 L. Dla mnie spalanie super jak na 5.0. Po samym mieście nie jeżdżę raczej mieszane. Oczywiście kiedy lekko przycisne na autostradzie 180 +... To idzie troszkę więcej. Pozdrawiam
libros55
19th-March-2018, 09:55
Nie mozna do konca wierzyc komputerowi. Mi pokazuje 15,9 raczej tylko trasy ale realnie z kalkulatorem po tankowaniu wychodzi kolo 17L. Jak jezdze na LPG to jest jeszcze lepiej. Komp pokazuje ok 12 z haczykiem a realnie wychodzi 18 lub wiecej. Komputer mazdy tez mi przeklamuje ponad litr oczywiscie wiadomo w ktora strone...
Pewnie ze w trasie mozna zrobic 9 literkow ale po co. Lepiej kupic diesla i wtedy 5-6 na 100 bedzie jeszcze lepiej wygladalo:) Sam ostatnio jezdzilem S klasa i te nowe diesle sa na prawde super i w dodatku pala polowe tego co infi:)
holdek
29th-March-2018, 11:18
Nie mozna do konca wierzyc komputerowi. Mi pokazuje 15,9 raczej tylko trasy ale realnie z kalkulatorem po tankowaniu wychodzi kolo 17L. Jak jezdze na LPG to jest jeszcze lepiej. Komp pokazuje ok 12 z haczykiem a realnie wychodzi 18 lub wiecej. Komputer mazdy tez mi przeklamuje ponad litr oczywiscie wiadomo w ktora strone...
Pewnie ze w trasie mozna zrobic 9 literkow ale po co. Lepiej kupic diesla i wtedy 5-6 na 100 bedzie jeszcze lepiej wygladalo:) Sam ostatnio jezdzilem S klasa i te nowe diesle sa na prawde super i w dodatku pala polowe tego co infi:)u mnie tak jeżdżąc normalnie po mieście
na mieszanym mam 17-19
pewnie ciężka noga ale w sumie pob to jest v8 :)https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180329/d8a3c497e07193569e326c813636c3b8.jpg
lukasz32
29th-March-2018, 19:21
Tytułem wstępu - w temacie widnieje infinity , czy ktoś wie co to takiego? ;)
Szukając jakiegoś V8 dla uzupełnienia akustycznych braków mojego g35, nabyłem właśnie infiniti fx50. Samochód pięknie ciągnie od dołu, jeśli ktoś zastanawia się czy brać fx37 czy 30d to niech bierze 37, 50-tkę raczej należy brać bez zastanawiania się, jeśli chcemy mieć V8, dla czystej radości posiadania i posłuchania takiego silnika. V6 będzie pewnie tańsze w użytkowaniu i być może trwalsze, ale jeżdżąc również vq35de jakoś nie wyobrażam sobie takiego silnika w aucie o masie ponad 2 ton, tzn powinna być duża różnica w osiągach pomiędzy 3,7 a 5,0. Niesamowicie podoba mi się w tym aucie jedna sprawa, mianowicie on jedzie na ostatnim biegu mając jakieś 1100 obrotów, może i troszkę mniej, bulgocze sobie jak stary amerykaniec, czysta poezja. Pozostaje tylko zrobić wydech i mamy idealne auto na przejażdżki.
Spalanie mam obecnie na poziomie 15L w cyklu mieszanym (Z komputera), natomiast ja jeżdżę stosunkowo przepisowo, bo tak lubię. Spodziewam się, że jeszcze trochę ta średnia spadnie. Myślę że w trasie zmieściłbym się w 10L.
Ologt
31st-March-2018, 18:52
Tytułem wstępu - w temacie widnieje infinity , czy ktoś wie co to takiego?
Znam tylko car audio i opony :peace: Co by nie było nic nie zastąpi V8 chyba że V10 ++ :heh::heh:
lukasz32
1st-April-2018, 12:18
Znam tylko car audio i opony :peace:
Tak nieco odchodząc od tematu, zamontowałem w g35 z przodu głośniki infinity właśnie (2 ohm) a z tyłu jbl (2 ohm) z wytłumieniem półki pomysłu Bolonskiego i bez wyciszania drzwi, bo wciąż nie znajduję na to czasu, całość gra naprawdę dobrze. Bardzo duża zmiana, seria była bardzo biedna. Nawet seryjne bosze w fx50 gra podobnie, raz lepiej, raz gorzej.
Powered by vBulletin™ Version 4.1.12 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.